img13.jpg, 101kB

Rychlý výběr našich produktů

Přísady do motorových olejů, soupravy
Čistící a stabilizační přísady
Přísady do paliv
Přísady do převodových olejů
Plastická a multifunkční maziva
Ostatní výrobky

Poděkování

Hezký den do Bishops,
rád bych se s Vámi podělil o zkušenost s Vašimi výrobky.
V prosinci minulého roku jsem si nechal z Německa přivést Mitsubishi Colt 1,3 benzín 70kW rok výroby 2012. Motor špatně startoval a za studena cukal při otáčkách od 1500 do 2000. Tak jsem vyměnil co šlo, svíčky, filtry, olej a pořád nic. Začal jsem uvažovat i o baterii a cívkách, ale nějak mi to nesedělo… Prostě mě to štvalo, musel jsem si na auto půjčit a tohle měl být výsledek… Všude psali jaká mají tato auta úžasný motor a jaké mají jeho součástky obrovskou výdrž, dokonce mi jeden pán řekl, že je to “nesmrtelné” auto…

Dnešní den byl pro mě znovuzrozením mého Mitsu… Do nádrže jsem nalil 333-G a ještě jsem tam dal přísadu na zvýšení oktanového čísla dle návodu… Po ujetí pouhých několika desítek kilometrů šel motor jak hodinky! Poprvé jsem věřil výrobci, že má téměř sto koní… S tunovým autem to začalo opravdu hýbat… Snížili se volnoběžné otáčky a motor táhnul bez jakéhokoliv zacukání i po sundání nohy z plynu a opětovném plném sešlápnutí…to dřív nebylo ani náhodou i když byl motot zahřátý…

Před tímto autem jsem měl Škodu Fabii 1,4 16V 55kW rok výroby 2004. Když měla najeto 180 000km, začali potíže přesně takové jako teď u Colta. V té době jsem používal rovněž aditiva, ale do firmy BG. Nakonec to motor hold vzdal a v autorizovaném servisu mi ho ani nechtěli opravit… Tlaky na válcích byly nízké… Po aplikaci aditiv se stav zlepšil, ale už bylo pozdě… Škodovku jsem koupil už s náběhem 165 000 km zrovna tak, ale i dnešního Colta. Také na Coltu jsem aplikoval okamžitě BG a dokonce ještě VIF super benzin aditiv. Něco se změnilo, ale nikoliv tak razantně jako dnes po aplikaci Vašich aditiv. Zakoupil jsem i výplach a aditivum na ochranu do oleje 460G.

Moje zkušenost:
Na autě, lze opravit lecos, ale pokud odejde motor je to vysoká investice a v podstatě neřešitelný problém, pokud máte starší auto. Nový motor neseženete a starší na tom může být ještě hůř a to nemluvím o nákladech na jeho výjměnu… Čím jsem byl doslova šokován je “kvalita” paliv v ČR. Nejhorší snad v celé EU!!! Když k tomu ještě připočtete, že kromě jednoho dodavatele paliv, do něj všichni dávají řepkový olej a pokud musí mít benzinové automobily EGR ventily, tak je pak na problém zaděláno… Věřím, že benzinový soudobý motor dokáže bez problémů udělat 400 000km i víc (mluvím o maloobsahových motorech), pokud se nejedná o debilní třívalce a navíc ještě s turbem…ale to i prodejci už sami deklarují, že životnost motoru bude cca max 150 000 km. Takže než konečně nastoupí éra dostupných elektromobilů, tak všem doporučuji Vaše skvělá aditiva!!!

Děkuji

Ing. Petr Živný
p.zivny@email.cz