Mé zkušenosti s produkty Bishops.
Můj desetiletý automobil Fiat Panda 1,1 benzin + LPG, najeto 331.000 km (čtete správně 331 tisíc), se začínal se mnou pomalu loučit. Dával to najevo neochotou ,,jít za plynem – jako kdyby jej někdo držel za kšandy” a neustále dostával ,,astmatický záchvat při studených startech”. Tak jsem prošel na netu možnosti nákupu nějakého odloženého motoru a ejhle, ceny okolo deseti tisíc Kč. To jsem rychle zavrhl, neboť kupovat zajíce v pytli, již ke svému zralému věku, nejsem ochoten. Najednou se u kamaráda v garáži zjevil ,,anděl”. Představil se mi jako Eda. Slovo dalo slovo, tak jsem ten Bishop zkusil. Nejprve mi anděl dal produkt na odkarbonování motoru. Po čtyřiceti km jsem se jal vypouštět olej z motoru. K mému údivu nevytékal olej, ale mazut nebo ještě hustší hmota – asfalt. Trvalo to hodinu, než přestal ten tér ukapávat. Pak jsem nalil předepsaný olej (filtr je také vyměněn) a pokračoval jsem dalším výrobkem Bishops a to formulí na uvolnění pístních kroužků Trošku mě hlodal pocit, zda jsem těch 15. stovek neměl investovat trochu jinak. Ale co, výměna oleje proběhla ekologicky, startujeme a vyjíždíme s Pandou na první zkoušku formulí Bishops. Od prvních km motor Fire jevil snahu mě nezklamat tou ozdravnou investicí.
Po měsíci ježdění většinou po nové ,,dálnici” OP – OV” a ujetí 3.000km mohu směle Bishops váhajícím motoristům doporučit. Stará Panda jede jako z praku a žádné kšandy se již nekonají. A ke všemu dobrému přestal odkapávat olej mezi motorem a převodovkou ( dle vyjádření automechanika – již propouští gufero na klice motoru) a dle vyjádření anděla gufero použitím Bishopsu změklo a opětně utěsnilo klikovou hřídel. Jsem navýsost spokojen a vřele Bishops doporučuji všem motorům!!!!
Miroslav Mrkva, Opava